Posts tagged "Damn it"
owlgoggles20:

Steal His Look: Smitty Werbenjaegermanjensen
Sorry but this look is currently unavailable
It was his hat, Mr. Krabs
He was #1

owlgoggles20:

Steal His Look: Smitty Werbenjaegermanjensen

Sorry but this look is currently unavailable

It was his hat, Mr. Krabs

He was #1

(via lemondifficult)

thegestianpoet:

radioactivemongoose:

has will ever called hannibal by his first name on the show

no. he refers to him solely as “mr. burress”

(via lemondifficult)

doppelgender:

the saddest part of The Fault In Our Stars was definitely when Augustus fell into the chocolate river and got sucked up into the tube thing

(via robertdinnero)

policeeternity:

Curious Georg, who lives in a big city and has over 10,000 adventures each day

(via lemondifficult)

monetizeyourcat:

boysinbarrettes:

monetizeyourcat:

Just found out there are two Bones in my shin, and two shins on my body. That’s four Bones. Fuck this shit

dude thats not even the worst of it. go look up what your ribs are made of

OK, i will, but I’m warning you if it’s bones I’m gonna be so pissed off

(via severalbadpunslater)

puke-gurl:

ancientpeoples:

Stone Dice
Greek
1st Century AD
20 sided dice made of stone, inscribed with letters of the Greek alphabet (from alpha to upsilon)
(Source: The British Museum)

haha poor nerds had to carve their own dice to play D&D

puke-gurl:

ancientpeoples:

Stone Dice

Greek

1st Century AD

20 sided dice made of stone, inscribed with letters of the Greek alphabet (from alpha to upsilon)

(Source: The British Museum)

haha poor nerds had to carve their own dice to play D&D

(via bologna--pony)

My friend is at CMJ in New York and he’s watching a concert and just texted me saying Jerry Harrison is in the crowd.

I have never yelled “OH FUCK YOU” at a phone so much.

Brb crying because I’ll never see David Byrne in concert.

9-ppls-fav-thing replied to your post: Oh my god my high school’s marching band is down…

Holy balls im so sorry that sucks

There were only about 50 or so when I was in it my Senior year but OH MY GOD.

Tiny schools suck.

unleashthemeesh replied to your post: unleashthemeesh replied to your post:…

I’ve seen them before but stillll…I even got to have a tuba work shop with chuck sooo gooooood

WHAT NO OH MY GOD I’M JEALOUS YOU LUCKY SO AND SO 

I'm Austin. I'm a Mountaineer aspiring to do something with his life. I'm a DJ for WWVU-FM, and an amateur music reviewer. I don't get it either.

view archive



About Me

Tags

Stuff I've Seen Live

Last.fm

Discogs Account

Ask

Submit